پروفایل اساتید - دانشكده تجارت و بازرگانی commerce
مقالات علمی چاپ شده در مجلات
-
"Exploring the Psychometric Properties and Measurement Invariance of the Resilience Scale for Iranian Teachers: A Network Analysis Perspective"
Mohammad Mehdi Latifi,
Dariush Tahmasebi Aghbeleghi,
Sajad Khani Pordanjani
European Journal of Education,
Vol. 1,
No 60,
2024
-
"The Relationship of Appliance Consumer Personality Trait, Brand Personality, Brand Loyalty and Brand Equity in the Mobile Phone Industry"
Sajad Khani Pordanjani,
Seyed Mehdi Imanikhah,
HAMED Gheysari,
Seyed Saadat Kamali,
Tahereh Ghorbanpour
International Journal of Fundamental Psychology and Social Sciences,
Vol. 3,
No 4,
pp.63-70,
2013
-
"ارائه مدل رفتار جستوجوی آنلاین مصرفکنندگان برای کالاهای تجربهمحور و جستوجومحور"
هاشم آقازاده،
سجاد خانی پردنجانی،
مژده خوشنویس
مدیریت بازرگانی،
نسخه 17،
شماره 1،
1403
-
"تاثیر هوش فرهنگی بر عملکرد کسب و کار اجتماعی پایدار"
محمدمهدی لطیفی،
احسان سلطانی فر،
حسینعلی سلطانی،
سروناز غلامی،
سجاد خانی پردنجانی
کسب و کار اجتماعی،
نسخه 1،
شماره 2،
1403
-
"شناسایی و طبقه بندی عوامل موثر بر توسعه عملکرد صادرات محصولات دامپروری با استفاده از تکنیک اهمیت-عملکرد و تحلیل عاملی اکتشافی"
محمدحسین خصم افکن نظام،
مصطفی اله وردی،
سجاد خانی پردنجانی
چشم انداز مدیریت بازرگانی،
نسخه 23،
شماره 60،
1403
-
"رویکردی آمیخته در ارائه مدل مدیریت تجربه مشتری در صنعت خدمات بانکداری الکترونیکی"
مصطفی اله وردی،
سجاد خانی پردنجانی
فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش،
نسخه 5،
شماره 4،
صفحات:20-38،
1403
-
"عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده به محتوای تولیدی کاربر و قصد خرید برخط"
سجاد خانی پردنجانی،
سید جلال بنی هاشمی
نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی،
نسخه 16،
شماره 37،
صفحات:60-80،
1403
-
"طراحی مدل خط مشی گذاری توسعه کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعاتی: روستاهای غرب ایران)."
مهدی قربانی،
محمدمهدی لطیفی،
حسینعلی سلطانی،
سجاد خانی پردنجانی،
سروناز غلامی
فصلنامه پژوهش های روستایی،
نسخه 15،
شماره 2،
صفحات:1-20،
1403
-
"توسعه محصولات جدید با رویکرد تجربه مشتریان"
نوید محمدی،
سجاد خانی پردنجانی
فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش،
نسخه 5،
شماره 1،
صفحات:66-94،
1403
-
"شناسایی و اولویت بندی سناریوهای همکاری راهبردی بین سیستم بانکی خصوصی و فینتک ها"
داریوش طهماسبی آقبلاغی،
سجاد خانی پردنجانی
فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش،
نسخه 5،
شماره 1،
صفحات:1-18،
1403
-
"الگوی برندسازی و رتبه بندی عوامل موثر برندسازی در صنعت لباس"
سجاد خانی پردنجانی،
داریوش طهماسبی آقبلاغی
فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش،
نسخه 4،
شماره 4،
1402
-
"نقش کیفیت خدمات در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان در صنعت بانکداری کشور"
سجاد خانی پردنجانی،
مهری نصیری،
امین اجلی،
مهدی جعفرزاده،
عبدالحمید ابراهیمی
تحقیقات بازاریابی نوین،
نسخه 15،
شماره 4،
صفحات:1-20،
1393
-
"مدل یابی ساختاری تاثیر سرمایه روان شناختی بر رفتار شهروندی سازمانی"
وجه اله قربانی زاده،
حسین علیزاده،
سجاد خانی پردنجانی،
علی محمدی
پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی (علوم حرکتی و ورزش سابق)،
نسخه 5،
شماره 10،
صفحات:95-106،
1393
-
"تاثیر دانش خارجی بر ارزش ویژه برند از طریق دو متغیر میانجی زنجیره دانش و کیفیت خدمات ( مورد مطالعه: بانک توسعه صادرات ایران)"
عبدالحمید ابراهیمی ،
سجاد خانی پردنجانی
تحقیقات بازاریابی نوین،
نسخه 4،
شماره 13،
صفحات:1-22،
1393
-
"نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان"
زهره دهدشتی،
سجاد خانی پردنجانی،
امین اجلی
فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری،
نسخه 8،
شماره 25،
صفحات:27-61،
1393
-
"سرمایه فکری و مدیریت دانش: پژوهشی در سازمان های دانش بنیان"
میرعلی سیدنقوی،
سجاد خانی پردنجانی،
حسین علیزاده
منابع انسانی ناجا،
نسخه 3،
شماره 30،
صفحات:131-158،
1391